XaropClown Pallassos d'hospital. Payasos de hospital. Hospital clown

10 de jul. 2008

Pausa

No fa falta ser una llebre per adonar-se que últimament no he dedicat temps al blog.
Porto uns mesos amb més feina que la que puc assumir i al blog li ha tocat el rebre, però avui he notat en el meu interior un petit respir, i acte seguit m'han vingut ganes de tornar a escriure. No se si és casualitat o què, però les ganes m'han tornat, just, just, quan he començat les vacances i avui, tot passejant amb l'hereu de casa ja ens en ha passat alguna, així que properament veureu nous posts.

Vinga.... PLAY!!!

10 comentaris:

  1. eiiii! quant temps sense veure't per aquí! va, ara a agafar forces per tornar a la càrrega i el més important: bones vacances!

    ResponElimina
  2. Bentornat i bones vacances!

    Pren-t'ho amb calma que això porta molta feina... vull dir la canalla... i el blog també, és clar!

    ResponElimina
  3. Ei, gracies pels comentaris.
    A veure si aquestes vacances carrego piles i xino xano torno a escriure al blog.

    ResponElimina
  4. ¡¡¡¡Dichosos los ojos que te leen!!!!. Nunca es tarde si la dicha es buena, estábamos en la más absoluta de las inopias de las tribulaciones y andanzas del pequeño Gran Jan y de su progenitor, Merrameu del Gran Poder.

    Imagino que convendrán conmigo todos los acólitos seguidores ( entre los que me precio y enorgullezco de pertenecer ) de este singular , sin par y, por ende, rara avis "blog" que, hogaño, aunque este tipo de manifestaciones cibernéticas campan por sus respetos y son legión, es francamente difícil encontrar uno tan ameno, didáctico, dicharachero y, sobre todo, en el que prima por encima de cualquier otro condicionamiento, algo tan difícil de encontrar en el mundanal ruido que todo lo embadurna y enmascara, ese humor de fino estilete que nos brinda ( últimamente de uvas brevas ) ese gran urdidor de historias ora imposibles, ora tan cercanas y amenas , que responde al sobrenombre de Merrameu.

    Tranquilo, que ya te pasaré la minuta exigiéndote el correspondiente estipendio por tanto panegírico y ditirambo, a cuál más merecido.

    La verdad es que presupuse que tarde o temprano se me caerían los palos del sombrajo, y la primigenia fruición con que devoraba cada una de las historias, a cuál más apasionante, de este blog, devendría inexorablemente en una abulia galopante que desembocaría en el más absoluto de los hastíos. Nada más lejos de la realidad, si he de seros sincero, en mi modesta opinión, cada historia supera con creces a la anterior y nos permite abstraernos de las penurias del día a día y ver este, en ocasiones, mundo cruel con los ojos de un niño. Gracias por regalarnos tan ensoñadores momentos.

    Merrameu, disculpa la perorata, ya que imagino que alguna que otra jai que, a buen seguro, campa por estos lares habrá caído rendida en los brazos de Morfeo, ante tal profusión de logorrea escrita desatada. En mi descargo quiero aducir, que tu vuelta al redil, en la que prometes, a todo el patio de vecinas en que se ha convertido este blog, nuevas entregas de este añorado por todos serial, bien merece esta prolijidad de efusiones escritas.

    Gracias por haber asomado la patita y delitarnos con tus siempre inefables historias. Dale un fuerte abrazo a Jan de mi parte.

    Carpetovetónico dixit.

    ResponElimina
  5. Ei! Ben tornat! Ja pensávem que havies abandonat al bloc! Ens agradará tornarte a llegir :-)
    Bon inici de vacances i petonets al Jan , que deu estar guapíssim amb quasi dos anys!

    ResponElimina
  6. molt bé! ja tinc ganes de veure novetats del Jan. L'altre dia em vaig assegurar que el meu RSS no estigués "espatllat" i no m'avisés de nous posts teus... Benvingut novament.

    ResponElimina
  7. """bienvenido y bienhallado!!!!"""

    jeje, tots estem igual amb els blogs pel que pareix...

    un salut molt calurós.

    ResponElimina
  8. Iep,

    Gracies pels comentaris

    ResponElimina
  9. Ondia, bentornat! No perdia les esperances de seguir amb les aventures de Jan i els seus progenitors,jejeje. Ja m´has alegrat el dia!

    ResponElimina
  10. encara que triguis a fer-ho estem encamtats de llegir les vostres peripècies..

    Bones vacances i bon retorn...

    ResponElimina