XaropClown Pallassos d'hospital. Payasos de hospital. Hospital clown

3 d’ag. 2010

Coet


Descripció de la situació:


En Jan cansat i amb poques ganes de menjar-se el sopar. Jo cansat també i amb ganes de que en Jan es mengi el mínim per jo poder enganyar al meu subconscient, pensar que ja ha menjat prou i deixar-lo anar a dormir.


-Vaaaaaa Jan, acaba't el sopar que has d'anar a dormir i és molt tard. Vaaaaa, home!!


- Papa, si em parles axis m'enfadaré


- Encara que t'enfadis hauras de menjar el sopar, eh!


- Es que si m'enfado aniré a viure a un altre planeta!!


- I a quin planeta aniràs?


- Aquell de l'anell que m'ha dit la senyoreta


- I com hi aniràs?


- Amb un coet que em compraré, com aquell que tenen els enstronautes


- Però no m'has dit que hi feia molta fred i que els astronautes hi anaven abrigats?


- Però jo tinc uns guants i una bufanda

Si ho sabessin els astronautes que amb uns guants i una bufanda en fas prou...

1 comentari:

  1. Hola,

    Que bonito post. Me encanta tu blog.

    Un besito
    Vane
    www.coisasminhas.com

    ResponElimina