XaropClown Pallassos d'hospital. Payasos de hospital. Hospital clown

3 de gen. 2007

JANo fa caca


El nen està de vaga.
Doncs sí, aquesta setmana hem tingut al nen de vaga. Aplicant de dalt a baix l'article 4-e de l'estatut dels treballadors, el nen ha estat una setmana sense fer caca (ai, perdó, volia dir caquetes-ui-ui-que-cuco). M'ha extranyat, perquè és una cosa que sempre li havia agradat molt. És com una afició que tenia. Després de fer les caquetes-ui-ui-que-cuco (2 cops al dia) se'l veia feliç, descansat i només li faltava dir: "Heu vist l'estucat-free-style que he fet al bolquer?". Li agradava tant que fins i tot ens havia estucat, a distància, un tros de moble i després se'ns hi havia fet pipí, suposo que amb l'intenció de vernissar-lo.
La cosa feia mala espina perquè coincidia just amb la progressiva substitució de la teta pel biberó. Ha estat donar-li biberó als vespres i el nano, ens ha deixat de defecar, de cop, sense avisar.

Ha estat una setmana infernal. Era arribar de la feina, amb mig cos encara al replà, i preguntar: "Ha fet caca el nen?...eh?". Doncs no, el nen no ha fet caca!

Atenció, aquest matí s'ha sol.lucionat tot, ha sigut deixar el nen a la tumbona i després d'un "aguuuuu" més fort del normal, s'ha sentit una traca-terratrèmol i acte seguit ja veus el nen levitant amb el cul a 3 cm del bolquer. La caqueta-ui-ui-que-cuco, per l'efecte d'osmosi-inversa i passant-se la llei de la gravetat pel forro, ha pujat per l'esquena fins al clatell, on no ha parat i ara tenim una tumbona bicolor.
L'Emma al veure la levitació ha començat a fer la ona-oe-oe tot cridant: "Ole-ole, el nen ha fet caca. Ui que ve, eh maco? Has fet cacona per fi, eh preciós? Ui que ve, el nen ha fet caca!!" S'ha creat un clima d'eufòria tan gran que jo m'he deixat portar per l'emoció i m'hi he afegit, tot fent la conga, cap a l'habitació del nen per veure la qualitat de la deposició. "La conga de Jalisco, la la la la.....la barbacoa, la barbacoa!" La xaranga organitzada al passadís ha estat tan gran, que per un moment m'ha semblat veure a en Georgie Dann amb unes maraques.
Un cop arribats al dormitori de'n Jan, hem pogut veure que el causant del terratrèmol ha estat una cagarada d'uns 420 cm3 repartida per tot el cos, amb una pudor com no havia fet mai.
Fins ara el nen només mamava llet materna i la caca feia olor de llet. Ara fa pudor de merda-merda.

Aquí em sorgeix una gran pregunta:
Si quan bebia llet materna, la caca feia olor de llet, ara que la caca fa pudor de merda, què ha begut el nen? Fent una regla de tres elemental, em dòna com a resultat ...merda!. Ho he tornat a calcular amb l'excel i em torna a sortir ...merda!.
No hi ha dubte, a dins d'uns sobres que posen "Plus Forte 1" hi ha merda, deshidratada, això sí!

I una altre pregunta:
El nen ha fet caca i a casa hi ha hagut festival Tom i Jerry, només faltava encetar una ampolla de cava. Com és que quan vaig jo a fer caca no hi ha aquestes mostres d'alegria? Què haig de fer? El numeret de l'osmosi inversa?

Ara, el nen, ens fa caca cada 3 dies. Aquesta tarda, la Laura, que hi entén de reflexoteràpia, li ha tocat el peu perquè faci caca com abans. Dos cops cada dia, vaja!
A veure com anirà la cosa.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada