31/08/2008

Publicar el blog


Fa temps que dono voltes a l'idea d'imprimir el blog i aquests dies un amic m'ha parlat d'una web que es diu Blurb i on amb un soft que et pots instal·lar a l'ordinador (hi ha versió per mac i tot!) pots crear un llibre amb el teu blog.

És tot molt automàtic, poses quatre dades al programa i ell solet et dissenya les pàgines del llibre, després tu ho retoques, els envies el resultat i al cap d'uns dies tens el llibre a casa. Fàcil, no?

També hi ha un apartat on pots posar a la venta copies del teu llibre i si el llibre interessa, "fas la primera pela" ;-)

Webs on pots encarregar llibres de fotos n'hi ha moltes, però que et publiquin directament el blog, no n'he sabut trobar gaires i aquesta m'ha semblat senzilla i ben feta.

8 comentaris:

Dolors ha dit...

Ostres! Està molt bé. Jo també he pensat en imprimir el bloc, només a nivell personal , per a la nena quan sigui gran. Aquest programa sembla molt interessant, GRÀCIES!

merrameu ha dit...

Dolors, el que esta be d'aquesta web, es que un cop imprimit, si t'agrada, el poses a la seva web i si algun familiar o amistat el vol, li envien tambe.

Eva ha dit...

ei doncs sembla una bona idea aquesta d'imprimir el blog en format llibre, potser més endavant m'ho pensaré, ara bé, faria una seleccio d'entrades, que en tinc cada una que fa por!

La poc pacient ha dit...

Hola!!! feia temps que no passava... veig que en Jan continua fent de les seves..jijiji (la caca desubicada ha estat bona..jajajajja) miraré això d'aquesta pàgina... a veure...

Bon final de vacances i records!!!

noe ha dit...

ara no tinc temps per mirar-ho pero sembla super interessant, jo, com l'eva, també faria selecció, pero trobo que es una idea genial... ho haig de fer!

Cristina ha dit...

Ostres, molt interessant. Tinc un amic que té llibres de cada any del seu bloc. Li pots preguntar a ell a veure com ho fa. Si vols et donc la seva adreça. Una abraçada!

Anònim ha dit...

Ara fa temps que no escriu res, ho te una mica abandonat aquest blog,
desitjo que sigui per mandra.
Salut.
Una iaia

merrameu ha dit...

Ei, gracies pels comentaris. No contesto mes sovint perque vaig molt de cul.

Gracies

Publica un comentari