XaropClown Pallassos d'hospital. Payasos de hospital. Hospital clown

2 de nov. 2008

pollaste

Hi ha diumenges que ens fa mandra cuinar, bé, de fet la majoria de diumenges ens fa mandra. Moltes vegades, si no anem amb els amics o a casa dels avis d'en Jan a dinar, comprem un pollastre a l'ast i llestos. Un "pollaste" que diu en Jan
Avui, una senyora, que no sabia que comprar per acompanyar el pollastre, ha tingut la brillantíssima idea de preguntar a la dependenta, si senyor, a la dependenta si les croquetes eren bones. La dependenta, que és una llebre, li ha contestat que eren boníssimes. Al.lucinant, eh?
Cada vegada que sento aquest tipus de preguntes em quedo flipat i si no fos perquè de petit em varen dir que no es feia, hagués agafat la senyora pel coll i li hagués dit: "Senyora!!! Que collons vol que li digui la dependenta... que estan podrides? Que no les compri que son una merda? Que son croquetes de Xernobil i que quan es fa de nit fan llum? Eh?...... Aiiiiiiiii!!"
Suposo que la senyora no volia sentir una opinió real, perquè si volgués una opinió real en comptes de preguntar-ho a la dependenta (que no és neutral, senyora, que no és neutral!!!), es podia haver girat i haver-ho preguntat a nosaltres (que davant la dependenta, la veritat, es que tampoc haguéssim sigut molt neutrals, però més que la dependenta si).
De fet aquest tipus de preguntes dirigides al interlocutor equivocat, son habituals i les he sentides a la peixateria, carnisseria, etc...
Una mostra més de que volem sentir el que ens agrada i no la veritat.

3 comentaris:

  1. Jo el problema no el veig en l'amo del negoci, sino en l'inocencia de la compradora. Es evident que el venedor et dira sempre que tot es molt bo. Es tan evident que em sembla totalment esteril de preguntar si es bo.

    ResponElimina
  2. Jo em sembla que tots hem fet aquesta pregunta alguna vegada, no??? jo tambe la trobo inutil pero hi ha dies que per distracció, per estar massa cansada... sense adonar-me tambe la he arribat a fer....

    ResponElimina
  3. D'acord que molta gent fa la pregunta per distraccio. No se pero ho trobo molt curios que la gent pregunti aquestes coses. Es com la conversa del temps dins d'un ascensor, es xerrar per xerrar.

    ResponElimina