XaropClown Pallassos d'hospital. Payasos de hospital. Hospital clown

31 de maig 2010

Més lògica difusa


- Papa, jo tinc aquesta fitxa d'en Rayos-McQueen i tu aquesta d'aquest que no és gaire maco. Però és igual, eh papa?

- Si, és igual

- És que si no tens en Rayos-McQueen no passa res. No passa res perque no tinguis en Rayos-McQueen, eh papa?

- No, no passa res. Farem una cosa, jo em quedo en Rayos i tu l'altre i no passa res, eh Jan?

- Buuuaaaaaaaaaahhhhh, jo volia en Rayoooooooosssss!!!! JO VOLIA EN RAYOOOOSSSS!!!

Ups... em pensava que no passava res

4 comentaris:

  1. Hola! Quan llegeixo el teu blog sempre acabo amb un somriure a la cara, i avui especialment m'ha fet molta gràcia aquesta conversa amb en Jan. (però ets una mica punyetero, eh??)

    Sóc mare d'una nena de dos anys i estic desitjant que parli una mica més per poder tenir aquest tipus de converses!

    Sempre he seguit el teu blog (però mai t'havia fet cap comentari)i me n'alegro que hagis retornat a la càrrega, i a més ara amb dos protagonistes principals d'anècdotes!



    Salutacions,

    Pacs

    ResponElimina
  2. Hola Pacs,

    Me'n alegro molt del teu comentari, ja em pensava que jo era l'únic que llegia el meu blog ;-))
    En Jan ara esta a una edat molt graciosa i cada dia en diu unes quantes, m'ho passo teta amb ell.
    Ja veuras quan la teva filla tingui aquesta edat. Expliquen les coses tal i com les veuen.

    Gracies

    merrameu

    ResponElimina
  3. Ei! que sí que passem pel blog. Tu segueix que és molt divertit!!

    ResponElimina
  4. Hola Africa,

    A veure si faig posts més sovint que últimament em falta temps.

    Gracies

    ResponElimina