XaropClown Pallassos d'hospital. Payasos de hospital. Hospital clown

10 d’abr. 2007

Canvi

Avui he comprat la verdura en una de les parades de fora del mercat, perquè tenia pressa. Són aquelles miniparades que tenen quatre ous, tres pastanagues, dos patates.... i a on hi ha iaies, caracteritzades de pageses, que despatxen:

JO: Nou euros? Cony, si que és car ...

IAIA: Clar, a mi també em costa car i avui en dia...

JO: Em pot cobrar si us plau ...

Li dono un bitllet de 20 euros.

IAIA: No tens res més petit, maco?

JO: No, només tinc aquest bitllet i alguna moneda, però els nou justos no els tinc.

IAIA: Tens un euro?

JO: A veure ... sí! Tingui!

IAIA: Doncs, així fan deu i deu que et torno de canvi fan els vint. És això?

JO: Sí gràcies ... NOOOO, no, no ho hem fet pas bé!

IAIA: Què vols dir? Nou i un que m'has donat fan deu i deu que t'he donat fan vint, eh, maco?

JO: A veure, el problema és que jo no li havia d'haver donat l'euro, perquè la cosa no quadra ...

Aquí la iaia fa cara de no pillar res

JO: Si la verdura val 9 i jo li dono un euro, la cosa queda en 8 i no en 10, no?

IAIA: eeee ... aaaa ... és clar, al donar-me tu l'euro, m'has fet equivocar ...

JO: Però si me l'ha demanat vostè!

IAIA: Ai, perdona maco, és que avui no estic gaire catòlica... doncs té, et torno l'euro i en paus, eh?

JO: No, ara vostè encara em deu un euro ...

IAIA: Però ja te l'he tornat ... Són 9 i ja t'he tornat l'euro i els deu que fan 20, no?

Collons com se'm complica la cosa ...

JO: No, és que l'euro li havia donat jo

Avui, amb la pressa que arribo a tenir i iaia se m'ha quedat travada amb l'euro. La mare que em va ....

JO: Sap què, és igual ... és que tinc pressa ... si de cas, divendres quan torni a passar, si ho veu clar, em torna l'euro, sinó és igual.

IAIA:
Però si l'euro ja te l'he tornat, no, maco?

JO: Sí, sí, ja està bé, adéu-siau.

IAIA: Adéu maco.

Avui he fet una donació de un euro a Benestar Social i sense intermediaris, eh!

11 comentaris:

  1. jajajaja es feia la despistada segur... segur.... ;D se la saben llarga!

    ResponElimina
  2. Despistant, despistant .... la mare que la va ....

    ResponElimina
  3. jajaja es bonissim el teu bloc!!!! felicitats!!!!

    ostres m'has recordat a la secció PPPP (primeres passes d'un pare primerenc) del Lluís Gavaldà a l'Eduqueu les criatures de catalunya ràdio....

    genial de veritat! i l'euro... en fi, segur que la Iaia s'ha fet la despistada expressament per "estafar-te" si això ho fa amb tots els clients la dona es farà d'or!

    ResponElimina
  4. Gracies.
    Es bonissima la seccio PPPP, l'escolto cada diumenge al mati.

    La iaia es una estafadora encoberta, la punyetera ;-))

    ResponElimina
  5. OSti, tu i les iaies teniu un problema,eh?

    ÉS deuen cobrar així els consells gratuits que et donen pel carrer? ;P

    Es bonissima aquesta dona...

    ResponElimina
  6. Potser si que és la manera de cobrar-se els consells gratuïts que no he demanat. No hi havia pensat.

    ResponElimina
  7. Bé, ara sols queda saber si la setmana que ve et torna l'euro, o és fa la despistada i ni et reconeix ;U)

    ResponElimina
  8. Avui volia anar-hi, pero ha plogut tot el matí i no crec que hi fossin. Provaré la setmana que ve, a veure com reacciona.

    ResponElimina
  9. a vore a vore... oLO, hihihi

    ResponElimina
  10. Hola, molt bona l'anècdota de la iaia. Em recorda el senyor Marcel-lí, ja sabeu, de Versió RAc1.

    ResponElimina
  11. Lupe: El senyor Marcelí el fa un tio bastant jove. Un dia en vaig veure una foto i vaig flipar.
    A mi la iaia al final em cau be i tot.

    ResponElimina