XaropClown Pallassos d'hospital. Payasos de hospital. Hospital clown

26 d’oct. 2008

El punyetero d'en William

Mira-te'l en William Willett.
Aquest senyor es veu que un matí tot anant a passejar amb el seu cavall, va veure que encara era fosc i en aquells moments, en comptes de gaudir de les estrelles, de la tranquil·litat, de l'aire fresc, d'algun psicotròpic, va pensar: "Com podria ara molestar la resta de l'humanitat? Com ho podria fer? Podria fer cridar el cavall, o fer salts com un boig i molt soroll. No... ja ho tinc... m'inventaré una història sobre la foscor del matí i insistiré i insistiré fins que la gent hagi de canviar l'hora, almenys un parell de cops l'any!! Je, je, je.."

Ara que aquest senyor ja és mort i
ja no sortirà a passejar amb el cavall fa falta seguir canviant l'hora?

És que a casa ens toca molt els pebrots això del canvi d'hora.

Ara fa mig any, la primavera passada, a en Jan li agradava d'aixecar-se a les 6 i pico del matí. Durant aquella època, vaig tenir la esperança de que quan canviessin l'hora, en Jan s'aixecaria a les 6 igualment, però degut al canvi d'hora, en realitat serien les 7. Doncs no!! Resulta que el nen deu tenir un mecanisme intern de regulació anti-canvi-hora i s'aixecava a les 5 i pico que amb el canvi d'hora eren les 6 i pico. Ens varem quedar igual. Aquest fet va crear en el meu interior unes fortes ganes d'agredir al trempat d'en William o en el seu defecte els seus descendents, però vaig respirar profundament i em vaig calmar.
Vaig posar totes les meves esperances en el proper canvi d'hora, el d'aquesta matinada. Vaig pensar que ara que encara s'aixeca a les 6 i pico, amb el canvi serien les 5 i pico, pero gracies al mecanisme intern anti-canvi-hora tornarien a ser les 6 i pico.
DONCS NO!!!
Es veu que el mecanisme intern només funciona per dormir menys!! Ara tenim festa a les 5 i pico. Tot gracies a en William!!

Veus William? Ho veus? Veus que això de muntar a cavall pel matí i pensar massa no és bo?

3 comentaris:

  1. Veig que has publicat el post a les 6:49, d'un diumenge de fires de Girona. Ha aquesta hora la gent torna de barraques després de perdre la nit i uns quants euros en beguda.
    Gracies a en Jan, has adelantat mig dia respecte a molts gironins i estás gaudint d'un fantàstic diumenge, mentres molts altres encara estan dormint el dissabte. És una gran sort, i a més s'aixeca puntual com un rellotge amb l'hora nova. És collonut. Podreu anar a la primera sessió del circ o ha obrir el recinte firal,..., je, je, je.

    Apa, una abraçada i que vagi bé el diumenge.
    Recors.

    ResponElimina
  2. Al final, ben mirat te una part positiva. El problema es que a aquelles hores, no pots sortir a passejar amb el nen, perque pels carrers nomes hi ha els que tornen de marxa.

    ResponElimina
  3. El camvi d'hora es un problema, pels mes petits encara mes.
    una iaia de Lleida

    ResponElimina