XaropClown Pallassos d'hospital. Payasos de hospital. Hospital clown

17 de març 2010

La mama de la iaia


JAN: Papa!!

JO:
Que?

JAN:
Ja se una cosa... Saps quina cosa se?

JO:
No, digues

JAN:
Tu ets la mama de la iaia!! Eh que si, que ets la mama de la iaia?

JO:
Nooooo, és la iaia que és la mama meva...


JAN: Ja ho he dit que tu ets la mama de la iaia!!


JO: Nooo, Jan, es al revés, la iaia es la meva mama


JAN:
Buahhh, perque em dius que no? Jo ja ho he dit bé!!


JO: Saps que? Un altre dia t'ho explicare bé... A més ara anem a casa de la iaia i li podràs preguntar


JAN: Es que tu m'ho vares dir un dia que eres la mama de la iaia... buahhh
................

[3 quilometres despres]

IAIA: Hola Jan maco, mua, mua, ai que maco aquest nen, mua


JAN: Iaia, li he dit al papa que tu ets la seva mama i el papa diu que no


IAIA (mirada amb cara d'interrogació no liis al teu fill): Si que soc la seva mama, el papa et devia fer una broma


JO: Bueno, es que ara ha girat la questió però abans ell deia que... bé, saps que? Ho deixem estar

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada